• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

H

Hata Credigo

Gäst
Poäng: 0
Dom är mytomaner.

Dom skulle ju lansera FlexKredit.
Blev inget med det heller.

P.F.C. var nyhetens behag.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
334
Mottagna reaktioner
42
Poäng
167
Svaret gällande flexkredit från PFC: vi planerar fortfarande att lansera snart, men kan inte säga när.

Är detta ett skämt eller?
 
H

Hata Credigo

Gäst
Poäng: 0
Har dom sagt sen i maj.

snart 5 månader sen, dom har ju t.o.m. tagit bort reklamen för det som dom hade i appen.

100% att dom INTE kommer lansera nån FlexKredit, om dom drar åt krediterna nu (se ovan) att dom ger 4000:- så är det snarare att dom får åt konkurs istället
 

CJ81

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
10 Mars 2017
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
Hata [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/62 sa:
Credigo[/URL], post: 219144"]Har dom sagt sen i maj.

snart 5 månader sen, dom har ju t.o.m. tagit bort reklamen för det som dom hade i appen.

100% att dom INTE kommer lansera nån FlexKredit, om dom drar åt krediterna nu (se ovan) att dom ger 4000:- så är det snarare att dom får åt konkurs istället
Mina 4000kr i kredit har nog snarare med min kreditvärdighet att göra
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Sagt det förut säger det igen.... Jag tror de tagit bort reklamen för de inte orkar med fler frågor och inte har ett klart datum för lansering. Självklart kan de alltid bli så att de drar tillbaka en plan innan den sats i verket men det finns ingen anledning för dem att ljuga om det. Är ju enklare för dem att säga "nä det blir inget tyvärr" blir ju besvikna "kunder" men deras andra tjänst kommer ju folk inte anvönda för det.
 

Jinnarparen

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
30 Juni 2020
Meddelanden
222
Mottagna reaktioner
74
Poäng
217
Jag har fått tillbaka flexkredit i appen, står som innan att den släpps snart..
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Hej,


Vi har sedan en tid tillbaka arbetat med att byta kortutgivare och kan nu glädjande meddela att vi snart är i mål.


I och med att vi byter kortutgivare sägs vårt nuvarande avtal med dig upp i den del som rör Wirecard Card Solutions Ltd. och deras kortutgivning den 30:e november 2020.


De allmänna villkoren fortsätter i övrigt att gälla och vi kommer inom kort att återkomma med nya kortvillkor.


Du som användare behöver inte göra någonting och du kan fortsätta använda kortet och appen precis som tidigare.


Vi hörs snart igen,



/ P.F.C.-teamet
 

Zeroline

Kunnig medlem
Poäng: 247
Blev medlem
3 Oktober 2011
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
82
Poäng
247
Hej,


Vi har sedan en tid tillbaka arbetat med att byta kortutgivare och kan nu glädjande meddela att vi snart är i mål.


I och med att vi byter kortutgivare sägs vårt nuvarande avtal med dig upp i den del som rör Wirecard Card Solutions Ltd. och deras kortutgivning den 30:e november 2020.


De allmänna villkoren fortsätter i övrigt att gälla och vi kommer inom kort att återkomma med nya kortvillkor.


Du som användare behöver inte göra någonting och du kan fortsätta använda kortet och appen precis som tidigare.


Vi hörs snart igen,



/ P.F.C.-teamet
Fint då kanske man kan få sig ett nytt kort tillslut! Har inte kunnat beställa på ett par veckor.
 

Trocca

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
27 September 2018
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Hej
Hur får jag mina 10000 delbetalningskredit till mitt bankkonto utan att behöva köpa en produkt för att sedan sälja? Kan man delbetala ett PayPal köp eller liknande ?
Mvh
 

Solros

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
27 Februari 2020
Meddelanden
118
Mottagna reaktioner
25
Poäng
112
Hej
Hur får jag mina 10000 delbetalningskredit till mitt bankkonto utan att behöva köpa en produkt för att sedan sälja? Kan man delbetala ett PayPal köp eller liknande ?
Mvh
Har du två paypal kan du föra över till ena och göra delbetalning.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp